Tuesday, May 25, 2010

mesej berhantu

seram sejuk bulu roma dan bulu ketiak aku bila bangun pagi tengok2 ada mesej pelik kat henpon aku.

setahu aku, aku tak pernah pun melanggan ON CINTA ke, ON REMPHIT ke, ON wateva la. kalau tak silap aku nombor fon yang hantar mesej ni adalah nombor operator servis yang menawarkan pelbagai perkhidmatan.






aku tak pasti apa yang operator ni nak bagitau. aku syak ni macam tarikh... errr..xtaula nak cakap. mungkin tarikh aku akan bertemu jodoh kot. tak pun tarikh aku jadi kaya..wtf! haha

apa pendapat tuan2 dan puan2 sume?? adik2 di rumah?? apa maksud tersirat yang terdapat di sebalik tarikh tu? aku sampai harini terpikir apsal diorang bagi mesej ni kat aku. pelik tapi benar!!


ayat manis : usah biarkan diri anda diselubungi misteri!!

21 >luahan perasaan:

Unknown said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

ade org nak bagi duit sejuta kot....

Nas said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

ehehehhe...kesitu lak...ermmm..tarikh kamo dapat jmpe awek baru kot? huhu

Ms. Qhayal said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

hasmadi : sejuta?cmne dia nk bg.mcm le org tu tau no akaun bank aku..

nas : lol.awek hapenye.xmau awek2 dah.nk kawen tros..haha

Nur -al- Ain said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

heheee, tah tah tarikh menikah terus. huhuuu

qamarguyz said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

salam ziarah..
uik! ni tarikh burfday ak laa..
dia pesan kat k0 supaya tak lupa bg present nanti k0t..hahaAa! ;0

MaryamJamilah said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

tu lah.. tunggu nanti 11 julai ade ape.
ngeri gak msg cenggini

Syafiq Kadiran said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

memang misteri tu...

ahfat said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

haha. ngok

caer sasuke said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

misteri nusantara tu...kih3

Cikgu Dahlia said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

aku nak cakap tapi xsampai hati...

so aku xcakap laa ek..
biarlah rahsia, ko tunggu jer tarikh tersebut..
haha :P

kain_sari said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

tersalah hantar agakyer..;p

MISH LOLIPOP said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

hahah..gua pnah da owg kol..mkcik ner ntah..nom public xsilap..tya gua dok mana..pas2 gelak2..dh la masa tue gua tgh bca paper ttg histeria n fon gua dekt ngn tingkp..dh2 gua cter dh mremang dh nie

Ms. Qhayal said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

aku pon xtaula nk ckp cmne. dah macam cite antu The Phone dah..haha

Ullyanazaidy said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

uik..juz wait for this date la..hehee..

Unknown said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

haha
mmg misteri
tibe2 11 julai.
heh.

qellissa said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

uit, ntah hape lah disebalik tarikh tu ye...curious gak ni nak tau..=)

Yuni Aisyah said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

seram tu...sabar je la..apa yg akn berlaku pd tarikh tersebut nnti..berdoa dan bertawal semoga semuanya dalam keadaan baik..=)

Anonymous said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

betol ckp org ats nie... sabar byk2 ye. :)

noorafzan.blogspot.com said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

apekah? tak paham gak..
cuba tgk kat kalendar..
ada pape event tak time tuh..?

aleng said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

da tau da, tu tarikh beli hadiah bday aleng. bday aleng 12 julai.huhuhu...

Ms. Qhayal said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

klu xsilap aku 11julai tu final world cup. apa kena mengena aku dgn final world cup?

Related Posts with Thumbnails