Wednesday, May 19, 2010

emel berhantu

semalam aku cek emel aku. aku jumpa satu emel yang sungguh pelik dan misteri kat inbox aku. aku ingat emel notification dari fesbuk. tapi agak pelik sikit sebab aku rase cam xsedap ati (dup dap jantung bunyi). bila aku bukak.. tadaaaa!!



emel misteri yang aku dapat
klik kat image tu kalau korang rabun



actually beberapa hari lepas aku join satu contest kat dlm Vision KL. ada contest pasal filem perancis yang akan ditayangkan kt GSC International Screening. dia suh jawab 2 soklan berdasarkan artikel pasal muvi tu. aku pun dok gatai tangan p la jawab soklan yang senang tahap kacang putih tu. aku memang suka contest2 ni. saja nak try naseb manalah tau menang ke. untung sabot timbul, untung batu tenggelam ~~(memanglah batu tenggelam sebab berat-tu pon tatau ke?). cikgu dah ajar kan masa kat Tabika Perpaduan dulu.






contest itoo di laman web nya




senarai nama pemenang bertuah
klik kat image tu kalau korang rabun



xde pon nama aku :(
aku dah mula rase cam tipu je emel yang aku dapat tadi.sedih,geram,nak marah dan rase macam nak pukul orang pon ade..grrrrr





kecik sgt?xnampak? klik kat image tu..
haih..muda lagi dah rabun




eh,macam nama aku je..hahaha


jom serbu GSC!! sapa nak tengok wayang dengan aku?marilah...hahaha



ayat manis : aku memang suka join contest2 ni...hobi aku.kalau ada pape lg contest yg cool gtau aku.nyeh!

0 >luahan perasaan:

Related Posts with Thumbnails