Saturday, May 29, 2010

dilema


argghhh!! pening kepala + serabot.
hasilnya = aku dilema!
korang paham tak apa itu dilema?

menurut
Kamus Dewan Edisi Ke-4


DILEMA :
(diléma) keadaan yg menyebabkan sukarnya membuat pilihan antara dua al­ternatif (benda, orang, situasi, dll) atau lebih; keadaan serba salah: ini kerana Soviet Rusia sendiri kini berada dlm ~ berkaitan dgn pelibatannya di Afghanistan.


wahh!! hari ini kita dapat belajar satu ayat baru ye adik2..

sekarang dah faham kan apa itu dilema.

aku sebenarnya tengah dilema (bukan dilamar!)

so,aku dedicate video ni kat diri aku sendiri n kat sapa2 la yang tengah ada problem dan otak dia tak dapat berfungsi dengan sepenuhnya buat masa sekarang.

diharap apabila selesai menonton video ni akan dapat melincirkan perjalanan darah anda dan mengetatkan kembali skru2 yang telah longgar di sekitar kawasan medula ablongata.layann~~






ayat manis : bila tengok video ni aku rasa senang dan tak ingat masalah dah.

5 >luahan perasaan:

Nur -al- Ain said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

kalau delima sedap ek.. hehehee ;P

pikir kesan jangke mase pnjg ok ;)

wadud@duad said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

a'ah saya sokong, delima, wow kat Aceh x jumpa lagi.. balik malaysia memang carik la.. dilema wanita, pergh.. :P

miMiE aZiMaSK ^V^ said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

aku tau buah delima jee... waaawaaa mana nak cari buah delima nie,, tingin plak.. waaakakakaa

nas said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

aku pula dilema dilamar leh minah russia...eh..silap..mne laki leh dilamar pompuan...ahahha...thx comment my post:)

MangkOk cHenTa ♂ said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

____00000
___0000000__00
__00000000_0000
__00000000_0000_00
___000000___00_0000
_______________0000_00
__0000000000000_00_0000
_000000000000000___0000
_00000000000000000__00_00
_0000000000000000000__0000
_0000000000000000000__0000
__0000000000000000000__00
___0000000000000000000
____000000000000000000
____000000000000000000
____000000000000000000
____00000000000000000
____0000000000000000
___0000000000000000
__0000000000000000
_0000000000000000
_000000000000000
_00000000000000
_0000000000000
_000000000000
__0000000000
___00000000
____000000



tggalkan jejak ag..

Related Posts with Thumbnails