Friday, June 25, 2010

warkah jumaat

hari ini hari jumaat
laki-laki wajib pergi sembahyang jumaat
tapi hari ni dari pagi tadi asyik hujan
aku suspect mesti ramai laki malas pergi sembahyang jumaat
alasan naik moto nanti basah kuyup
tak ada kereta dan banyak lagi alasan basi
ada jugak yang sedang giat menghasilkan tahi mata
dan juga peta Afrika
gara2 tido lewat tengok bola
dah lah hujan, memang syok lah tido ye dak?
pagi tadi ada orang meninggal depan rumah aku
orang tu sehat walafiat je sebelum ni
tiba2 pulak pagi tadi dia terjatuh kat dalam rumah
suddenly terus meninggal
Innalillah..
bertuah dan mulianya meninggal pada hari jumaat
yakni penghulu segala hari
semoga rohnya dicucuri rahmat..amin
Al-Fatihah

5 >luahan perasaan:

nas said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

ko katne tue? ak semayang kat bt caves(bukan kat gua dia ek..ehehe),tapi lpas smayang tros ujan lebat..hrm...yeker ader org meninggal dpan umah ko?? adess...sedihnyer...al-Fatihah buatnya...:( (teringat akan dosa2 lpas..adoii banyak tol..ehehe)

hiro said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

hehe...wah2..makin rapat aok ngan abg masjid ye..syukur33..ahaha

::eh! NAJMUL:: said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

you are soooo kool..
keep it up!!!hahhaha

aren said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

@nas : aku kt kg.teluk intan..tu la psl.bertuah dpt meninggal ari jumaat.

@hiro : gua da insap beb.

@ehnajmul : kool? euwwwww..tengs!

nisya said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

chaaiiitt!! mane2 lelaki yang wat taik mate disaat solat jumaat, kita simbah je dengan air ais. ok tak?

Related Posts with Thumbnails