Sunday, August 8, 2010

lagi berapi, panas!!

entry ni aku buat khas sebagai sambungan kepada entry berapi, panas!! bulan lepas. sebab ramai yang tak puas hati benda tu tak berapa nak berapi.

kalau kau tak puas hati yang Mamee Sllrrrp Kari Berapi tu tak berapa nak berapi elok lah kau try Mamee Sllrrrp Kari Xtra Pedas pulak..

kalau tak cukup berapi lagi kau try letak cabai burung banyak2..

kalau mulut korang keluar api lepas makan mamee sllrrrp + cabai burung tu tandanya dah mencapai tahap kepedasan yang maksimum lah tu.

bulan puasa dah nak dekat.. harap2 tak ada yang masak Mamee Sllrrrp di siang hari pada bulan puasa..

Selamat Menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak.


ayat manis : "puasa..jangan tak puasa!!" (aku selalu dengar ayat ni masa kecik2 dulu)

12 >luahan perasaan:

Kie-yu said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

cabai burung tu ape aren?
cili api tau la
hee :D

aren said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

@kie-yu : haha..sama la tu kot. orang perak panggil cabai burung..

Cik Shiqa said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

sedap kan mamee slrpp tu.hehe

nas said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

cabai burung tue cili burung kan? cili burung tue aper???
ingatkan CI%^& burung..ehehehe..
ops melucah kat sini..hahahaha

echah mashuri said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

nk puase dah!!cpt j nk rya kn?heee

hellioz said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

puasa tu ape?

















































gyahahahaahhahaah~

tehr said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

jangan lupa sahur
takut nanti lupa lak puasa

aleen adela akoo ^_* said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

cabai burung?kepedasan die bley melawan tahap kepedasan lada benggala x?keh3

shima said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

salam ramadhan.:)

diraja22 said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

sama2 lah kita mengimarahkan bulan ramadhan dengan amalan..

diraja22 said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

sama2 lah kita mengimarahkan bulan ramadhan dengan amalan..

ciEk NiENa said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

selamat berpuasa yea :)

Related Posts with Thumbnails