Friday, August 27, 2010

minah tudung

dunia dah nak kiamat..
ni lah salah satu tandanya..
agama sendiri boleh buat main2..




kalau agama lain tengok kita macam ni
depa senyum je..
sambil hisap curut niger dan berkata "Good!"


ayat manis : jangan sampai dah ditimpa bala baru nak cari sejadah letak kat mana.

11 >luahan perasaan:

alinac lover said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

TAW XPE..SKIT HTI TGK~

are roLL said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

ish truk tul..da la pkai tudung..

hi..singgah en3 bru sya kt sini... a r u l

Pn Kartini said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

bila diri jahil dgn keimanannya biarpun dari cerdik pandai..beginilah jadinya..

Faizal said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

meh sini nak romen bebudak tu,hehe!

pemanas cerita said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

cantik budak2 tu.manis bertudung.tapi jahil sangat

Azwandy Bin Muhamad said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

Salam..

Saya dpt tahu daripada sahabt blogger yg diorg ni dah dapat hukuman diorg... xtau la apa hukumannya... & diorg dah insaf...
Sahabat yg kenal diorg ni mohon supaya diremovekan video ini kat mana2 pon...
So, sbg sesama saudara kita remove kn video ini k... salam ramadan...

NahDaTuLIzaH said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

anak sape la ni ye...sian mak die.. :(

Si Sepatu Jalanan said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

suara boleh thn...perangai cm setan..rsenya dorg ni freehair le.2yg sme pkai slendang hitam..slalu gurls btudung akan elak pkai sma wrna dgn kgkwn

sop said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

kenapa tidak remove dari youtube?

bagus juga sebagai kesedaran kepada kita..
dimana silapnyer..

Parkcheek Chun Li said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

mmh cilaka....kene sumpah dia 2 org nih nnt...

nas said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

taw xper..
aku rase mereka nie freehair..
atau mungkinkah mereka nie bukan islam..tapi mereka nie sesajer jerk nak huruharakan islam..wallahualam!

Related Posts with Thumbnails