Friday, September 17, 2010

tragedi Hari Raya pertama

botak.. mana magad ha??

ini bukan ikan dolphin . ini magad!


sepatotnye 1 syawal
merupakan hari yang gembira bagi kita semua
meraikan kejayaan setelah sebulan berpuasa
tapi aku masih tak paham
kenapa ada lagi ada orang yang bodoh
bongok dan bangang sangat
hari raya pertama
sempat lagi buat kerja bodoh
dah la kat masjid pulak tu

masa orang sume tengah sembahyang raya
sempat lagi korang curi magad aku
kalau kau dah miskin sangat
takde duit makan pun
tak payah la nak rembat magad aku
mintak jela kat aku
aku boleh kasi duit
suh korang beli nasi ke pe
satu hal le pulak
aku nak kena pegi kedai spare part
beli magad baru
pastu kena tempah no plet pulak
bongok betol..

ni dah memang kes naya
korang tau tak
doa orang yang teraniaya dimakbulkan?
dah la time korang tengah rembat magad tu
aku tengah khusyuk sembahyang raya
aku doakan yang rembat magad aku tu
mati eksiden kepala putus..
n perot kembong sampai pecah..
amacam??

doa orang teraniaya ni
senang2 je boleh dimakbulkan
tanpa hijab
jangan main2..
masjid tu rumah Allah
tempat suci
kenapa kau jadikan masjid tu
tempat korang mencuri??
kau tak takot ke azab Allah??

sial punya budak!!


ayat manis : entry ni penuh dengan ayat2 kesat n caci makian. harap maaf. siyes aku panas beb!!

18 >luahan perasaan:

yahaya said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

teruk juga sampai mudguard pun rembat..

CiK UnGu ViOLeT said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

sabar der! memang xde keje la diorng ni..haih

chentaMAYA said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

sabar2!

nas said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

huhu..'comel' gak mudguard ko...
cm dolfin..
hehehehehe
sayang gak kene curik..
siot tol lah manusia nie..
ade2 je nak curik....
karang kalu doa pecah perut atau kepale pecah betul2 baru tahu! huhu


jom bace entri terbaru nas klik:

adik angkat ke adik 'terangkat'??

Pencacai Alim said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

kesian kt ko..dugaan tuh..tapi mana tahan beb org buat khianat..

Tokan said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

wah sikit punya marah la bang...biar kan....bio deme rase kne sumpah camtu...

sweet-ladybird said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

kelakar la bila baca.. :)
magad tu cantik.. sebab tu kene curik..

doa yg baik2 dah la ek.. doa moga2 dia hantr balik ke.. ataupun dia gantikan dengan duit ke.. :D

ataupun doakan dapat isteri solehah ke.. kan doa org yg teraniaya dimakbulkan Allah..

gdoupt_monster71 said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

sabar bro...

Aku X-PO said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

adeh, kebetulan plak aku buat entry psl kes curi2 motor ni..xpa bro, nnt dia akan kena gak satu ari nnt

Malu Ke Untuk Mengunci Motor Depan Orang Ramai?

Mario said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

adoi...sempat pulak dorg bukak ek... sabar jela...

sop said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

syukur maggad je ilang..
kalau moto? lagi parah..

kpd pencuri tu.. harap insaf yer :)

kue said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

huhuhuhu pedas2
takziah kt mudguard ko

Liquid said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

aku pon penah, hilang brake disc blakang. taim tu nk p keje tu, rase cm nk sepak je sesape uhu tensen2

.s.o.f.i.a. said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

ha ha.... agak kejam doa ko bro!!!!! tapi dia nyer tindakan mencurik mudguard ko di pagi raya laie kejam........ so takpa la... =)

shameel Iskandar said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

sabar yer aren. mudguard pun kena rembat. doakan si pencuri tu dpt hidayah.

Kie-yu said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

hampes tol
menatang tu pun nak rembat ke
kt masjid plak tu
betul punye tak senonoh perangai

doa..doa..konfem makbul punye!

Dark Half said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

dia baru curi magad ko dah panas camni
kalau angkut 1 motor, mesti kau meletup teros.. :P
sabar bro

hiro said... [BALAS KOMEN NI CEPAT!!]

lu selamat..?


tuk langkah jaga2..baik wasiatkn awek lu kt gua..huuu

Related Posts with Thumbnails